Вітаємо всіх читачів нашого журналу про аерозйомку з квадрокоптера!

Не так давно ми публікували статтю, в якій перерахували перелік країн, де використання безпілотника заборонено як формально, так і в деяких країнах фактично (вам просто не дадуть навіть ввести квадрокоптер).

Багатьох читачів цікавить ще й інший список країн, де, навпаки, використання дронів дозволено. Є й такі держави, де використовувати квадрокоптер можна абсолютно на законних підставах. Безумовно, в кожній із країн є свої обмеження щодо використання БПЛА, але тим не менш квадрокоптерам там горить зелене світло.

У більшості випадків діють універсальні обмеження, такі як максимальна дозволена висота — близько 100-120 метрів, відстань від аеропорту для експлуатації — близько 6-10 км, максимальна маса квадрокоптера не більше 15-25 кг

Далі я пропоную ознайомитися з законами країн, де дозволено використання квадрокоптера (або інших видів БПЛА).

Об’єднані Арабські Емірати / ОАЕ (Inited Arab Emirates)

При польоті над містом дрон повинен бути зареєстровані в Головному управлінні цивільної авіації перед польотом. Заявка подається онлайн або через додаток. Після реєстрації безпілотники під час польоту польоту повинні залишатися в зоні видимості пілота і летіти не вище ніж 120 метрів.

Безпілотники можуть літати тільки протягом світлого часу доби. Забороняється літати ближче 5 км до будь-якого аеропорту, вертолітного майданчика або пілотованого літака.

Дрони повинні знаходитися на відстані не менше 50 метрів від людей і наземних транспортних засобів.

Будь-безпілотники, які використовуються в комерційних цілях, вимагають додаткового дозволу Головного управління цивільної авіації.

Андорра (Andorra)

В Андоррі є три класифікації БПЛА:

  • Категорія A0: від 0 до 0,999 кг
  • Категорія A1: від 1 до 3,999 кг
  • Категорія A2: від 4 до 25 кг

Для категорій А1 і А2 необхідно зареєструвати БПЛА в міністерстві, відповідальному за авіацію. Під час роботи безпілотник повинен мати ідентифікаційну табличку на своєму корпусі з назвою, категорією та інформацією про власника.

Категорії польотів в Андоррі:

Якщо політ не є комерційним, тоді необов’язково мати дозвіл
видане урядом, при використанні в заміській зоні. Для інших зон і категорій вимагається дозвіл, виданий урядом.

Якщо політ є комерційним:

1. Відкрита категорія (низький рівень ризику):

  • Політ дозволено тільки в тому випадку, якщо пілот здатний підтримувати візуальний контакт з БПЛА.
  • Тільки у денний час
  • Польотна авторизація не потрібна
  • Польоти заборонені над групами більше дванадцяти чоловік.
  • Якщо у пілота є ліцензія, політ може бути на висоті до 150 м над рівнем землі.
  • Якщо пілот НЕ має ліцензії, максимальна висота польоту складає 50 м над рівнем землі

2. Специфічна категорія (середній рівень ризику):

  • Якщо у пілота є ліцензія і страховка, політ дозволений, але дозвіл
    потрібно
  • Якщо у пілота немає ліцензії або страховка не дозволена
  • Для отримання дозволу на рейс, виданого Урядом, оператор
    повинен представити:
  • Бланк заяви
  • Звіт про оцінку та пом’якшення ризиків, підписаний інженером
  • копія страховки дрон

ПОРУШЕННЯ І САНКЦІЇ (статті 144-147 Закону про аеронавігації, затвердженого 9 листопада 2000 р.)

Незначне порушення: попередження або санкція до € 6000
Серйозне порушення: санкція до € 150000
Дуже серйозне порушення: санкція до €600000

Антигуа і Барбуда (Antigua and Barbuda)

Польоти можна, крім NFZ

Ангілья (Anguilla)

Польоти можна, крім NFZ

Албанія (Albania)

Польоти можна, крім NFZ

Вірменія (Armenia)

Польоти можна, крім NFZ

Американське Самоа (American Samoa)

Дрони не повинні літати в межах 5 миль від аеропорту (якщо не було отримано попереднє повідомлення та схвалено дозвіл).

Дрони завжди повинні поступатися місцем пілотованих літаків і перебувати в межах прямої видимості.

Пілоти дрона повинні бути 13 років і старше.

БПЛА можуть літати нижче 400 футів (~ 120 метрів), а не літати над групами людей, стадіонами, спортивними заходами, діями у надзвичайних ситуаціях (наприклад, пожежами), а пілоти повинні бути тверезими.

Дрони не можуть літати в Національному парку Американського Самоа.

Австралія (Australia)

Безпілотники вагою понад 2 кг повинні бути зареєстровані в Управлінні безпеки цивільної авіації.

Безпілотники вагою до 25 кг можуть літати без реєстрації, якщо вони літають на приватній землі і використовуються для приватної аерофотозйомки, виявлення, зв’язку або сільськогосподарських робіт.

Дрони можуть літати тільки протягом світлового дня, в межах прямої видимості і не вище 120 метрів.

Безпілотники повинні знаходитися на відстані 30 метрів від інших людей і не повинні літати над населеними пунктами. Це включає в себе пляжі, парки та спортивні арени. Заборонено літати в межах 5,5 км (3 морські милі) в межах оперативної диспетчерської вишки.

Заборонено літати в зоні дії громадської безпеки без дозволу особи, яка відповідає за екстрене реагування. Це включає в себе такі ситуації, як автомобільна аварія або будь-яка інша поліцейська операція, пожежогасіння або пошуково-рятувальні операції.

Болгарія (Bulgaria)

Польоти можна, крім NFZ

Бермуди (Bermuda)

Заборонені польоти в межах 50 м від людей, транспортних засобів або будівель.

БПЛА повинні знаходитися на висоті менше 400 футів (121 метр) і тільки на майні, що належить вам або над майном, над яким вам було дано дозвіл літати. Пілоти несуть відповідальність за конфіденційність тих, хто може бути знятий на відео або сфотографуватися. Пілоти, які хочуть літати над урядовими землями, повинні спочатку отримати дозвіл, зв’язавшись з: (441) 236 5902

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості.

Бутан (Bhutan)

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості і не повинні знаходитися на висоті більш 300 футів (90 м). Використання безпілотних літальних апаратів не допускається в межах 5 км від аеропортів і повітряних маршрутів.

Канада (Canada)

Дрони повинні мати контактну інформацію про пілота на своєму корпусі (ім’я, адреса та номер телефону).

Дрони не повинні літати вище 90 метрів.

Дрони не повинні літати в межах 30 метрів від будівель, транспортних засобів або людей.

Дрони не повинні літати в межах 5,5 км (3,42 милі) від будь-якого аеродрому (будь-який аеропорт, база гідролітака або райони, де злітають і приземляються літаки) або водного аеродрому, де літаки можуть злітати або приземлятися.

Безпілотники повинні знаходитися на відстані не менше 1,8 км від вертодромів або аеродромів, які використовуються тільки вертольотами.

Літаки повинні літати на відстані не менше 9 км від зони небезпеки або стихійного лиха.

Безпілотники повинні бути вивезені з районів, де операція може перешкодити поліції і служб реагування.

Дрони повинні літати в світлий час доби.

Заборонено використовувати дрони при тумані, низьких хмарах.

Дрони повинні літати не далі 500 м від пілота.

Швейцарія (Switzerland)

Для всіх БПЛА вагою до 30 кг

Поки оператор (або «пілот») постійно підтримує прямий зоровий контакт з безпілотним літальним апаратом або моделлю, він може експлуатуватися без дозволу.

Якщо оператор хоче ввімкнути допоміжні пристрої, такі як бінокль або відео-окуляри, щоб розширити природний діапазон огляду, необхідно отримати дозвіл від Федерального управління цивільної авіації (FOCA).

В межах прямої видимості дозволяється робота з відео очками та подібними пристроями, якщо другий оператор контролює політ і при необхідності може втручатися в роботу безпілотного літального апарату або моделі літака в будь-який час. Другий оператор повинен перебувати на місці в тому ж місці, що і «пілот».

Автоматичні польоти (автономний режим) в межах поля зору «пілота» можна, якщо останній може при необхідності втручатися в роботу пристрою в будь-який час.

Без винятку, експлуатація безпілотних літальних апаратів і моделей літаків суворо заборонена в заповідниках і пташиних заповідниках.

Безпілотники не можна експлуатувати вище або в радіусі 100 метрів від скупчень людей.

Будь-хто, хто експлуатує безпілотний літальний апарат або модель літака вагою понад 500 грамів, зобов’язаний оформити страхове покриття відповідальності на суму не менше 1 мільйона швейцарських франків для покриття будь-якого можливого збитку.

Обмеження застосовуються щодо експлуатації безпілотних літальних апаратів і моделей літаків поблизу аеродромів і аеропортів. Забороняється експлуатувати такі пристрої на відстані менше 5 кілометрів від злітно-посадкових смуг.

Дозвіл FOCA на авиасалоны, на яких демонструються виключно моделі літаків і дронов, не потрібно.

Колумбія (Colombia)

Дрони менше 10 кг не вимагають попереднього дозволу перед польотом. Безпілотники вагою від 500 г до 10 кг вважаються безпілотними літальними апаратами класу А.

Про будь нещасних випадках або подібних інцидентах слід негайно повідомляти в Авіаційну групу з розслідування пригод і нещасних випадків ОАЭАК. Контактну інформацію можна знайти за адресою: www.aerocivil.gov.co

Швидкість дронов не може перевищувати 100 миль на годину (160 км/год).

Пілоти повинні тримати свій дрон в межах прямої видимості, щоб радіус не перевищував 500 м.

Дрони можуть літати тільки в світлий час доби, через 15 хвилин після сходу сонця і за 15 хвилин до заходу сонця.

Польоти не повинні перевищувати 500 м над землею або водою.

Дрони повинні знаходитися на відстані не менше 150 м від хмар.

Забороняється літати над перевантаженими територіями або над натовпами людей.

Забороняється літати під час поганої погоди.

Забороняється літати в межах 5 км від аеропорту або літати в обмеженому повітряному просторі.

Коста-Ріка (Costa Rica)

Заборонено використовувати БПЛА:

  • в зоні обмеженого доступу (опублікована в AIP Коста-Ріки), за винятком дозволів та умов, встановлених DGAC.
  • у контрольованому повітряному просторі, крім як з дозволу та умов, встановлених DGAC.
  • в радіусі 8 км навколо аеродрому, за винятком випадків, коли це дозволено DGAC.
  • ніхто не може керувати безпілотним літальним апаратом, розташованих досить близько до іншого літальному апарату, так що це може становити небезпеку зіткнення.

Ви не можете піднімати свій квадрокоптер чи інший тип БПЛА вище 120 м над рівнем землі в повітряному просторі, за винятком випадків, коли є дозвіл від DGAC.

Польоти дрона можна тільки в світлий час доби і в хороших візуальних метеорологічних умовах. Реалізація нічних польотів підлягає затвердженню DGAC.

Домініка (Dominica)

Польоти можна, крім NFZ

Домініканська Республіка / Домінікана (Dominican Republic)

Польоти можна, крім NFZ

Алжир (Algeria)

Польоти можна, крім NFZ

Еквадор (Ecuador)

Максимальна висота 120 метрів.

Дрони заборонено використовувати туристам або жителям Галапагоських островів.

Естонія (Estonia)

Спеціальний дозвіл від Естонської CAA обов’язково при роботі квадрокоптером або іншим БПЛА в наступних областях:

  • контрольований повітряний простір,
  • польотні інформаційні зони,
  • в естонському повітряному просторі вище 150 м над рівнем моря.

При польоті вашого дрона поза вищезазначених зон дозвіл не потрібен.

Естонське CAA видає спеціальні дозволи для операторів квадрокоптеров з терміном дії один рік.

Іспанія (Spain)

Повинен використовуватися в світлий час доби.

Повинен використовуватися в умовах гарної видимості.

Повинен використовуватися за межами міст і міських районів.

Польоти над скупченням людей не допускаються

Політ БПЛА може бути тільки в межах прямої видимості.

Забороняється літати далі, ніж на відстані 500 м від пілота.

Заборонено злітати вище 120 м.

Заборонено літати поблизу аеропортів чи аеродромів і уникайте польотів у районах, де польоти виконуються на малій висоті пилотируемыми повітряними суднами.

Будь-яка фотографія, яку ви можете зробити під час польоту, не може бути передана для комерційного або професійного використання.

Ви несете відповідальність за роботу вашого БПЛА. Рекомендується, отримати сторонню страховку для покриття ризиків, пов’язаних з роботою вашого квадрокоптера (або іншого БПЛА).

Інші обмеження можуть застосовуватися, наприклад, в деяких особливих областях, таких як природні парки та біосферні заповідники.

Ефіопія (Ethiopia)

Польоти можна, крім NFZ

Фінляндія (Finland)

Літаки повинні літати не менше ніж в 5 км від будь-якого аеропорту. Пілоти, які хочуть літати в межах 5 км, повинні спочатку отримати дозвіл від управління повітряним рухом.

Як правило, літаки повинні літати на висоті нижче 150 метрів без окремого бронювання або звільнення повітряного простору. Тим не менш, важливо пам’ятати, що існують обмеження на польоти поблизу аеропорту. Польоти на дистанційно пілотованих і модельних літаках заборонені в межах 5 км від злітно-посадкової смуги. За межами цього, але в межах зони контролю аеропорту або зони польотної інформації, обмеження максимальної висоти становить 50 метрів.

Особа, відповідальна за політ літака з дистанційним управлінням, має бути не молодше 18 років. Віддалений пілот може бути молодше, якщо поряд знаходиться відповідальна людина.

Розділ 14 Закону про територіальний нагляд (755/2000) забороняє фотографування певних районів і військових об’єктів, якщо це спеціально не дозволено командуванням оборони. Найчастіше дозволено публікувати фотографії. Однак юридичні обмеження повинні дотримуватися.

Дрони повинні постійно перебувати у візуальному контакті.

Польоти над натовпами людей заборонені.

Польоти над житловими районами можна, коли дрон важить менше 3 кг, ви ознайомилися з цим районом і переконалися, що політ в цьому районі може бути безпечним.

Фінське агентство з безпеки на транспорті надає це додаток, що повідомляє вам, де можна летіти: https://www.trafi.fi/en/about_trafi/news/5324/droneinfo_mobile_application_to_help_drone_pilots_fly_safely

Безпілотники заборонені в Гельсінкі в сл. зонах: https://www.droneinfo.fi/en/no_drone_zones

У Фінляндії є кілька зон, спеціально призначених для польотів дронов. Їх можна знайти тут: https://www.droneinfo.fi/en/drone_flying_areas

Фолклендські острови (Falkland Islands)

Дрони не повинні літати в межах 50 м від людей або будівель, їх також слід тримати подалі від аеропортів і аеродромів.

Якщо безпілотник важить більше 7 кг, що на вас поширюються додаткові правила. Для отримання додаткової інформації зв’яжіться з Департаментом цивільної авіації.

Фарерські острови (Faroe Island)

Безпілотники не можуть літати в радіусі 5 км від аеропорту Вагар.

Дрони не можуть літати над кемпинговыми зонами або в місцях, де зібралося багато людей, наприклад на фестивалях.

Дрони не можуть літати на висоті вище ніж 100 метрів від землі.

Квадрокоптер або інший БПЛА повинен бути застрахований.

Незаконний політ дронов на Фарерських островах може призвести до штрафу в 5000 датських крон.

Великобританія (United Kingdom)

При використанні квадрокоптера над скупченням людей (масовий захід, ділові центри міст і т. д.) потрібно отримати дозвіл спеціально.

Політ дрона не може бути вище, ніж 150 м. в межах прямої видимості.

Грузія (Georgia)

Ці правила не поширюються на безпілотні літальні апарати вагою менше 250 грам, максимальна висота польоту яких не перевищує 30 метрів від поверхні землі і потенційна енергія 79 джоулів, і для безпілотних літальних апаратів, що використовуються всередині приміщень.

Користувачі дронов віком до 14 років повинні перебувати під наглядом дорослих.

Забороняється експлуатувати безпілотні літальні апарати над містами, вулицями, парковими зонами та в повітряному просторі, де експлуатація безпілотних літальних апаратів попередньо була обмежена. Не використовуйте безпілотні літальні апарати в перевантажених і переповнених місцях.

Не керуйте безпілотними літальними апаратами над будівлями та ігровими майданчиками або в безпосередній близькості від транспортних засобів, ліній електропередач високої напруги і радарів.

Заборонено експлуатувати безпілотні літальні апарати в безпосередній близькості від літаків, аеропортів і аеродромів. Горизонтальне відстань до контрольованої зони обмеження аеродрому повинна бути не менше 6000 метрів.

Постійно підтримувати візуальний контакт з безпілотним літальним апаратом без використання допоміжних пристроїв (телескоп, бінокль, електрооптичний підсилювач зображення). Забороняється експлуатувати безпілотні літальні апарати на висоті понад 400 футів (122 м) над землею або поверхнею води.

Заборонено експлуатувати безпілотні літальні апарати в незаконних цілях. Не використовуйте безпілотні літальні апарати для аерофотозйомки приватної власності. Особиста конфіденційність і недоторканність приватної власності гарантується і захищається законодавством Грузії.

Оператор та/або власник безпілотного літального апарату несе повну відповідальність за його безпечну експлуатацію. Неправильна експлуатація БПЛА може поставити під загрозу авіаційну і громадську безпеку.

Неприпустимо одночасне управління кількома безпілотними літальними апаратами з однієї станції дистанційного керування.

Про будь-яку подію, створеному під час використання безпілотного літального апарату, який загрожує або загрожує повітряного руху, а також безпеки майна і майна, пілот / оператор безпілотного літального апарата повинен негайно повідомити Агентство цивільної авіації (повідомлення про авіаційні події). ,

Не дозволяється перетинати кордон Грузії безпілотним літальним апаратом без погодження з Управлінням цивільної авіації Грузії.

Експлуатація безпілотного літального апарату без згоди відповідного органу управління повітряним рухом у відкритому морі неприпустима.

Максимальна швидкість польоту без дозволу: 54 км/год (15 м/с).

Польоти повинні бути не менше 50 метрів від будь-яких доріг.

Експлуатація повинна виконуватися не менше ніж у 50 метрах від будівельного майданчика, за винятком випадків, коли Оператор є власником цього будинку або отримав згоду від власника цього будинку.

Греція (Greece)

Пілот повинен підтримувати прямий візуальний контакт з БПЛА, і політ повинен виконуватися на відстані менше 50 метрів (у будь-якому напрямку) від віддаленого пілота. Пілоти, які бажають літати далі, необхідно заповнити цю реєстраційну форму: http://www.ypa.gr/en/HCAA_UAS_FLT_request_editable.pdf

Польоти категорії UAS «Open» виконуються тільки на безпілотних літальних апаратах з максимальною злітною масою менше 25 кг.

Максимально допустима висота польоту категорії UAS «Open» становить 50 м від рівня землі.

Польоти категорії UAS «Open» не допускаються над скупченням людей. Пілоти з комерційною ліцензією, зареєстровані для польотів над групами / скупченнями людей, є винятком з цього правила і безпека польоту доповнюється захисними пристроями (парашути, невелика вага квадрокоптера тощо).

Дрон може знаходитися на відстані 8 км від периметра аеропорту і траєкторії посадки / зльоту в аеропорту.

Оператор несе відповідальність за безпечне функціонування і безпечну відстань від людей, рухомого / нерухомого майна на суші або на море.

Транспортування небезпечних матеріалів з допомогою квадрокоптера заборонена.

Передача даних між квадрокоптером і пультом управління має відповідати положенням закону про захист даних.

Пілот або власник квадрокоптера повинен нести відповідальність за шкоду, заподіяну під час польоту БПЛА.

Гонг-Конг (Hong Kong)

БПЛА не можуть літати в зоні аеродромного руху (ATZ) або в межах 5 км від території будь-якого аеродрому.

Квадрокоптер (або інший БПЛА) не повинен здійснювати польоти не може наближатися ближче ніж 50 м до людини, судну, транспортного засобу, конструкції або будівлі, які не знаходяться під контролем оператора дрона; за винятком того, що використовувався при зльоті та посадці. У разі необхідності на експлуатацію БПЛА можуть бути накладені додаткові умови, що стосуються допуску до польоту.

Територія польоту БПЛА має перебувати під повним контролем оператора.

Злітно-посадкова площадка повинна бути належним чином відокремлена від громадського доступу.

Оператор апарата повинен перебувати на місці та тримати БПЛА в межах прямої видимості.

Оператор апарата несе відповідальність за забезпечення того, щоб БПЛА не піддавав небезпеці людей і майно. Оператор повинен відмовитися від використання БПЛА, якщо він не гарантує безпеку польоту.

Забороняється перевозити небезпечні матеріали і предмети, що скидаються за допомогою БПЛА, щоб не наражати на небезпеку людей або майно на землі.

Оператор БПЛА повинен вести записи кожного польоту.

Висота польоту квадрокоптера не повинна перевищувати 300 футів (91 м) над рівнем землі.

Політ БПЛА повинні проводитися тільки у світлий час доби.

В одному і тому ж блоці призначеного повітряного простору дозволено використовувати одновренменно не більше одного дрона.

Ірландія (Ireland)

Вага БПЛА не може перевищувати 25 кг без палива. Забороняється перевезення небезпечних вантажів з допомогою БПЛА.

Польоти заборонені в радіусі 5 км від будь-якого аеропорту. Забороняється наближатися ближче ніж на 30 метрів до людини, судну або транспортному засобу.

Забороняється наближатися ближче, ніж на 120 метрів до групи з 12 і більше осіб.

Забороняється підніматися вище ніж на 120 метрів від землі або води.

Мальдіви (Maldives)

Польоти можна, крім NFZ

Мексика (Mexico)

Дане положення про авіаційних системах з дистанційним управлінням є частиною постійних заходів SCT по забезпеченню безпеки. Воно ділиться на дві категорії: по вазі дрона і за призначенням (розважальне або комерційне).

По вазі вони поділяються на три категорії: до 2 кг (RPAS Micro), більше 2 кг до 25 кг (RPAS Light) і понад 25 кг і вище (RPAS Heavy).
Дрони можуть експлуатуватися в зонах, які не класифікуються як заборонені, обмежені або небезпечні, і тільки протягом світлового дня.

Для безпілотних літальних апаратів вагою більше 25 кг їх можна використовувати тільки в клубах аеродинаміки і не перевищувати 161 км (100 миль) на годину. У разі комерційного використання, вагою більше 25 кг, вони можуть літати тільки на спеціальних умовах, які виходять індивідуально для кожного польоту.

Дрони не повинні скидати предмети або матеріали, які можуть завдати шкоди людям або майну.

Ми рекомендуємо вам зв’язатися з Міністерством зв’язку і транспорту Мексики, номери телефонів: (01 55) 5723 9300, 01 800 888 1013 і електронна пошта Citizen Service: buzon_ucg @ sct.gob.mx

Малайзія (Malaysia)

Безпілотники не повинні важити більше 20 кг

БПЛА мають заборону на польоти в контрольованому повітряному просторі або в зоні руху аеродрому, якщо тільки в особливому випадку не було отримано дозвіл від органу управління повітряним рухом. Максимальна висота 400 футів (121 м) над поверхнею землі.

Заборонено до використання в Путраджайе.

Ісландія (Iceland)

Заборонено керувати безпілотником на висоті понад 130 метрів без спеціального дозволу Ісландського транспортного управління.

Забороняється керувати безпілотником на певній відстані від межі аеродрому без дозволу оператора аеропорту. Однак ніякого спеціального дозволу не потрібно, коли літаки літають нижче висоти найвищих конструкцій в безпосередній близькості від траєкторії польоту апарата.

Мінімальна відстань для аеродромів з регулярним повітряним сполученням становить 2 км. Мінімальна відстань від інших аеродромів становить 1,5 км.

Дрони повинні завжди залишатися на увазі.

Дрони повинні бути підписані ім’ям власника.

Ви несете відповідальність за уникнення зіткнень.

Уникайте польотів в густонаселених районах і дотримуйтесь правил на охоронюваних територіях для птахів і тварин.

Не літайте над головами людей, а так само майном або транспортними засобами .

Не літайте поблизу аеродромів, вертолітних майданчиків та інших повітряних суден.

Ямайка (Jamaica)

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості.

Дрони не повинні літати вище 400 футів (121 м) над землею.

Дрони повинні знаходитися в межах 1640 футів (500 м) від оператора.

Дронам заборонено літати над або в межах 500 футів (152 м) від великих скупчень людей або в межах 165 футів (20 м) від однієї людини.

БПЛА заборонено пролітати над приватної чи громадської власністю без дозволу.

Аеропорти та аеродроми є бесполетными зонами. Дрони не повинні літати в межах 5 км від будь-яких аеродромів або вертолітних майданчиків.

Дрони не повинні літати вночі.

Оператори безпілотних літальних апаратів повинні бути впевнені, що погодні умови забезпечать безпеку польоту.

У безпілотників повинна бути функція, яка поверне квадрокоптер (або інший БПЛА), якщо він втратить зв’язок з пультом управління.

Японія (Japan)

Дрони не повинні літати на висоті більше 150 м і знаходитися на відстані 30 м від людей, будівель і транспортних засобів.

Дрони повинні літати протягом дня.

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості.

Дрони не повинні використовуватися для перевезення матеріалів.

Заборонено скидати предмети з дронов.

Tokio (Токіо):

Дрони заборонено у всіх громадських парках.

Nagoya (Нагоя):

Дрони заборонено у всіх громадських парках.

Ліберія (Liberia)

Польоти можна, крім NFZ

Латвія (Latvia)

Оператори квадрокоптера повинні носити спеціальну яскраву світловідбиваючу одяг, щоб вони були видні на відстані.

Операторам-дронам заборонено експлуатувати безпілотники під впливом алкоголю або наркотиків.

Максимальна висота польоту бпла становить 120 м.

Безпілотники вагою менше 25 кг можуть експлуатуватися без дозволу за межами населених пунктів і аеродромів.

Безпілотники вагою менше 1,5 кг також можуть експлуатуватися в населених пунктах без дозволу.

Забороняється експлуатувати безпілотники в нічний час і над певними типами урядових будівель, наприклад, пенітенціарними і військовими будівлями, Банком Латвії, поліцейськими дільницями, Міністерством закордонних справ, будівлею Ради міністрів та Парламентом.

Макао (Macau)

Дрони можуть літати тільки до 30 м.

Дрони не можуть літати вночі.

Дрони не можуть літати в межах 1 км від аеропорту або вертолітного майданчика.

Дрони не можуть літати в межах 50 м від урядових будівель, офіційних резиденцій або в’язниць.

Дрони не можуть літати в місцях, де проживає понад 100 осіб.

Норвегія (Norway)

БПЛА повинен бути завжди видно оператору, щоб можна було повністю контролювати його переміщення. Дрон може літати тільки в світлий час доби:

на висоті 120 метрів над землею або водою,

не ближче ніж за 150 метрів до людей, транспортних засобів або будівлям, які не контролюються оператором БПЛА, за винятком випадків зльоту і посадки.

Якщо оператору БПЛА допомагає особа, що стоїть поруч з ним, і дрон завжди добре видно йому, політ може виконуватися з використанням інформації, переданої вбудованою камерою на борту безпілотника.

БПЛА не можуть здійснювати польоти над військовими частинами, посольствами або в’язницями або поблизу них, крім як з дозволу місцевого відповідальної особи.

Дрони не можуть літати в зонах обмеженого доступу, встановлених відповідно до Закону про авіації або Законом про поліцію. Модельні літаки не можуть летіти над або поблизу місця, де місце події було встановлено аварійними службами або Збройними силами в зв’язку з аварією або іншим надзвичайним подією.

За винятком дозволу місцевого органу обслуговування повітряного руху, модель повітряного судна не може літати ближче 5 км до аеродрому.

Оператор БПЛА завжди несе відповідальність за шкоду чи збитки, понесені в результаті неправильного використання.

Заборонено керувати БПЛА під впливом алкоголю або наркотичного речовини.

Заборонено використовувати БПЛА, озброєних зброєю або системами озброєння. Не дозволяється літати на БПЛА, оснащених ракетами, феєрверками або іншими небезпечними пристроями.

Всі літальні апарати повинні мати вбудовану систему, що забезпечує автоматичне приземлення літака у разі втрати контролю з боку оператора.

Нова Зеландія (New Zeland)

Потрібен дозвіл на політ будь-якого безпілотника вагою більше 25 кг

Забороняється управління БПЛА на відстані понад 4 км і на висоті понад 120 м від землі.

Дрони повинні літати нижче хмар.

Оператор БПЛА повинен забезпечити, щоб керований ним дрон поступався всім пілотованих літаків на землі, а в польоті і тримався осторонь від них.

Філіппіни (Philippines)

Дрони не повинні експлуатуватися в межах 10 км від аеропорту (контрольної точки) ARP.

Безпілотники не можуть літати понад 400 футів (121 метр).

Дрони не можуть літати над густонаселеними районами, такими як школи або торгові майданчики.

Дрони не можуть літати в контрольованому або забороненому повітряному просторі без попереднього дозволу.

Безпілотники в польоті повинні знаходитися на відстані 30 м від дітей, літніх людей та вагітних жінок.

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості від оператора.

Дрони не можуть літати вночі, якщо це не дозволено Управлінням цивільної авіації (CAAP).

Дрони вагою понад 7 кг повинні подати заявку на отримання сертифіката CAAP.

Польща (Poland)

Літайте тільки у відкритому просторі. Дрон повинен бути завжди в межах прямої видимості.

Не літайте над людьми, містами і будівлями.

Не літайте над аеропортами або в їх околицях. Ви не можете літати, наприклад, в контрольованій зоні аеропорту, якщо дозвіл від Польського агентства аеронавігаційного обслуговування не буде отримано через 7 днів. Для польотів у зонах руху аеропорту або в радіусі менше 5 км від кордону аеропорту або аеродрому потрібен дозвіл аеропорту або аеродрому.

Для аеропорту контрольованої зони (CTR) дозвіл від Польського агентства аеронавігаційного обслуговування не потрібно при польоті:

  • безпілотники до 0,6 кг і на відстані 1 км від кордону аеропорту, при максимальній висоті 30 м.
  • безпілотники вагою до 25 кг і на відстані 6 км від будь межі аеропорту, при максимальній висоті 100 м.

Дрони можуть літати вниз не далі ніж 150 метрів від точки зльоту.

У вас повинна бути страховка відповідальності.

Поважайте приватне життя інших. Зверніть увагу на те, що ви знімаєте.

Безпілотники повинні знаходитися на відстані не менше 100 метрів від будівель, міст, селищ або споруд.

Дрони не повинні літати ближче 30 м від людей або транспортних засобів.

Португалія (Portugal)

Безпілотники можуть літати тільки вдень і завжди повинні бути видні людині, яка керує апаратом. Існують зони обмеженого доступу, і ні один дрон не може літати на висоті 120 метрів над землею, якщо тільки Управління цивільної авіації (ANAC) не дало дозволу на це.

Безпілотники не повинні літати над групами людей більше 12 чоловік. Пілоти, які бажають літати над великими групами людей, повинні мати попередній дозвіл від ANAC.

Безпілотники вагою більше 25 кг вимагають дозволу ANAC.

Дрони повинні знаходитися в межах прямої видимості.

Польоти дрона повинні виконуватися тільки в сприятливу погоду і в умовах гарної видимості.

Не літайте над обмеженими, забороненими, небезпечними, зарезервованими або тимчасово зарезервованими районами. Не пролітайте над посольствами, військовими об’єктами, силами безпеки і службами, в’язницями і освітніми центрами.

Дрони повинні знаходитися далеко від людей і майна та не повинні знаходитися поряд з пилотируемыми або приватними комерційними рейсами. Пілотований літак завжди повинен мати пріоритет.

Пілоти-дрони завжди повинні враховувати конфіденційність всіх людей при польоті на дрон.

Безпілотні літальні апарати, якими керують водії у віці до 14 років, а також безпілотні літальні апарати, які класифікуються як іграшки, повинні знаходитися на відстані не менше 30 метрів від людей і майна.

Безпілотні літальні апарати, якими керують водії у віці до 14 років, а також безпілотні літальні апарати, що класифіковані як іграшки, не повинні літати вище 30 метрів над землею.

Карта заборонених для польотів зон доступна для ANAC тут: (http://www.voanaboa.pt/codigo-drone)

Для зйомок і фотографування з використанням дрона потрібен дозвіл ВВС, тут: (www.aan.pt)

У дронов повинні бути постійно увімкнені сигнальні вогні.

Дронам заборонено літати в радіусі 5 кілометрів від будь-якого аеропорту.

Парагвай (Paraguay)

Максимальна висота польоту 150 метрів.

Всі БПЛА потрапляють в одну з трьох категорій:

  • Маленький: до 10 кг
  • Середній: 10-150 кг
  • Великий: більше 150 кг

Попередній дозвіл не потрібен для використання безпілотних літальних апаратів, за умови, що пілот дотримується всі законодавчі обмеження і правила для польоту.

Пілот повинен бути старше 18 років.

Безпілотник повинен бути справний.

Пілоти несуть відповідальність за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам під час їх полетьов.

Безпілотники повинні знаходитися на відстані не менше 30 метрів (по горизонталі) і на відстані 10 метрів по вертикалі від інших людей.

Експлуатація БПЛА в контрольованих повітряних просторах і повітряних коридорах заборонена, за винятком того, що раніше було отримано спеціальний дозвіл від DINAC за участю постачальника послуг управління повітряним рухом згідно з положеннями Авіаційного кодексу.

Експлуатація БПЛА заборонена в населених районах, таких як міста, населені пункти, скупчення людей, в заборонених. в якості таких; за винятком того, що раніше було отримано спеціальний дозвіл від DINAC за участю постачальника обслуговування управління повітряним рухом згідно з положеннями авіаційного кодексу.

Повинна підтримуватися пряма і безперервна видимість оператора з БПЛА.

Дозволено використовувати БПЛА виключно в денний час доби і погодних умовах, які забезпечують його безпечну роботу. Політ в темний час доби заборонено.

Заборонена одночасна експлуатація 2 і більше БПЛА за допомогою одного пульта управління.

З допомогою БПЛА заборонено перевозити:

  • людей;
  • вибухонебезпечний матеріал;
  • матеріал, який являє біологічну небезпеку;
  • будь-який інший матеріал, який у разі від’єднання або витоку представляє ризик для людей або призведе до пошкодження майна.

Швеція (Sweden)

скоро

Сінгапур (Singapore)

скоро

Тайвань (Taiwan)

скоро

Україна (Ukraine)

скоро

Уругвай (Uruguay)

скоро

ПАР (South Africa)

скоро

США (USA)

Всі безпілотники повинні бути зареєстровані на сайті FAA тут: https://www.faa.gov/uas/getting_started/registration/

Вартість 5$, реєстрація дійсна протягом 3 років.

Дрони не повинні літати в межах 5 миль (8 км) від аеропортів без попереднього повідомлення аеропорту та управління повітряним рухом.

Дрони завжди повинні поступатися дорогою пілотованих літаків.

Оператори-дрони повинні тримати літак в полі зору (візуальна лінія прямої видимості).

Особам, що летять для хобі або відпочинку, настійно рекомендується дотримуватися правил безпеки, які включають в себе:

  • летіти не вище 400 миль (121 м) і триматися подалі від оточуючих перешкод;
  • не літати над військовими базами;
  • тримайте свій БПЛА в межах видимості;
  • ніколи не літайте поряд з іншими літаками, особливо біля аеропортів;
  • ніколи не літайте над групами людей;
  • ніколи не пролітайте над стадіонами або спортивними заходами (мінімальна відстань 3 миль / 4,8 км)
  • ніколи не літайте поблизу аварійних подій, таких як пожежі;
  • ніколи не літайте під впливом наркотиків або алкоголю.

БПЛА повинен важити менше 55 фунтів. (25 кг), (включаючи будь-які пристосування, такі як камера).

Дрони не можуть літати в національних парках США.

B4UFLY — це просте у використанні додаток для смартфонів, яке допомагає операторам безпілотних літальних апаратів визначити, чи існують які-небудь обмеження або вимоги, що діють у тому місці, де вони хочуть літати.

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/b4ufly/id992427109?ls=1&mt=8

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=gov.faa .b4ufly2