У цій статті я розповім вам про деякі способи та методики, пов’язаних з освітленням, теорією кольору, лініями і формами, щоб допомогти вам створити кращу аерофотографію. Краще розуміння творчого процесу, що лежить в основі фотографії з дрона — це спосіб підвищити якість ваших аэрофотографий. Я Бред Уоллс (@bradscanvas), і я закохався в фотографії з квадрокоптера.
Як тільки дрони стали більш доступними, я був одним з перших, хто придбав DJI Mavic Pro в 2016 році. Його я вважаю одним з кращих своїх придбань, які я коли-небудь робив.

З тих пір я став все більше дізнаватися про творчому процесі обробки фото з безпілотника. Цим я хочу поділитися з вами сьогодні.

Давайте почнемо…

Попередня підготовка (Pre-Production) та остаточна обробка (Post Production)

Будь-яка творчість вимагають певних послідовності дій, для цього я буду розповідати про Pre і Post Production.

Pre-Production — підготовка до зйомки і сам процес фото.

Post-Production включає в себе зберігання, редагування ваших фотографій.

Кожне з цих двох визначень варто розглянути, оскільки вони обидва пов’язані і призводять до єдиному безперервному робочому процесу.

Далі ми розглянемо деякі з моїх улюблених фото і обговоримо способи, які допомогли мені виконати знімок, а також краще зрозуміти кращі практики для виробничого процесу.

Спочатку знайдіть світло, а потім предмет

Fjadrargljufur Canyon, Iceland

Спочатку знайдіть світло (Pre-production)

Цитата, яка застрягла у мене і моїх фотографій: “Спочатку знайдіть світло, а потім предмет”. Я не можу стверджувати це постійно, особливо якщо це стосується аэрофотографии перед початком зйомки.

У нас — пілотів дронов, немає такої розкоші, як створення штучних світлових коробів, тому пошук ідеального освітлення та його кутів має першорядне значення.

Створення природного контрасту з повітря неможливо без тіней. Я шанувальник світла при заході ніж світлом від сходу сонця. За день у небі циркулює величезна кількість пилу та інших частинок частинок, які дуже часто призводять до широким колірним наборів для використання їх в post-production.

Нижче фотографія була зроблена прямо на заході сонця, на якому відображаються красиві глибокі жовті і помаранчеві гами кольорів, які може дати тільки чудовий захід.

Як ви можете бачити, я зловив світло, коли він біг вертикально на півдорозі через дерева, що призвело до лінії світла. Цікаво, що навколишні території навколо острова тоді створювали природний контраст.

Ця фотографія насправді просто лежала не пошкоджене в моїй бібліотеці кілька місяців, поки я не зрозумів, скільки у неї потенціалу.

Vancouver Island, British Columbia

Вибір кута зйомки (Pre-production)

Для аэрофотографа-новачка вивчення кутів має бути пріоритетом номер 1 в Pre-Production. Кути формують основу знімка і задають тон для інших функцій. Існують два типи кута при зйомки з повітря:

Косий кут — включає в себе фотографії, які легше сприймаються, тому що містять лінію горизонту.
Вертикальний (прямий) кут він же «top-down shot» — створює картинку, зверненої на 90 градусів до поверхні землі.
Фото нижче виконано під косим кутом, зроблене на заході сонця на пляжі Hyams (який має самий білий пісок у світі).

Фото під косим кутом вимагає багато практики, особливо при роботі з різними діапазонами експозиції. Косі кути зазвичай призводять до більш високим експозицій над горизонтом і більш низьким експозицій під горизонтом. Ось чому рекомендується використовувати функцію зйомки AEB 3 або 5, який потім вимагає об’єднання їх при Post-Production для створення одного зображення.

Такий спосіб зйомки запобігає втраті якості на фрагментах зображення з-за переэкспонирования або недоэкспонирования.

Sunset on Hyams beach

Подумайте про кольорі (Post-Production)

Теорія кольору може грати величезне значення. Мене найбільше цікавить: як кольори гармонують один з одним, щоб створити приємну візуалізацію для глядача.

Я вивчаю, як кольори гармонують один з одним і намагаюся зрозуміти, як краще посилити плоскі, похмурі і статичні фотографії.

Є шість основних колірних поєднань, але я коротко розповім про 3 з них, які я використовую регулярно при створенні своїх зображень.

Комплементарне поєднання кольорів

Комплементарне поєднання схема — схеми кольорів, які протилежні один одного на колірному колі, наприклад червоний і зелений, які миттєво створюють контраст.

Аналогічне поєднання кольорів

Аналогічне поєднання — колірна схема, заснована на квітах, розташованих поруч один з одним на колірному колі. Вони зазвичай добре поєднуються і створюють легкі, спокійні до сприйняття зображення, які можуть бути ідеальними для заходів.

Спліт-комплементарне колірне сполучення

Спліт-комплементарне колірне сполучення (роздільно-компліментарна колірна схема) — варіант додаткової колірної схеми. Варіант комплементарного поєднання кольорів, тільки замість протилежного кольору використовуються сусідні для нього кольору. Поєднання основного кольору і двох додаткових. Таке поєднання кольорів відрізняється від комплементарного куди меншою напругою для сприйняття фото.

Щоб зрозуміти, як це працює, давайте подивимося на фото нижче — Garibaldi Provincial Park.

Дане фото використовує аналогічне поєднання кольорів. Поєднується приблизно (60%), блакитного (30%) зеленого і зовсім трохи жовтого кольору для інших (10%).

Garabaldi Provincial Park, British Columbia

Композиції ліній і фігур (Pre – і Post-production)

Відмінною особливістю аерофотозйомки є можливість використовувати лінії і виділяти фігури для створення настрою і візуального подорожі для глядача.

Аэрофотографы можуть змусити погляд глядача переміщатися по фотографії.

Дрон-фотографи можуть легко переміщати позицію камери, щоб створювати одну з чотирьох головних ліній. Кожна така лінія має унікальний вплив, тому дізнавайтесь більше про цей цікавий психологічний вплив на глядача. Я коротко напишу про це нижче:

Горизонтальна лінія — вказує на відсутність змін, наприклад, зображення статичне у часі.

Вертикальна лінія — створює відчуття стабільності і спокою і легко досягається при аерофотозніманню.

Діагональ — створює динамічні фотографії, провідні очі глядача туди і назад вздовж цієї лінії.

Зигзаги створюють відчуття неспокою; їх важче знайти фотографії з квадрокоптера.

Фото Ніагари спочатку було типовим горизонтальним зображенням, воно не володіло ніяким візуальним впливом. Однак, коли я повернув його на 45 градусів, зображення, як ніби ожило через динамічно змінюються 3 шарів (дорога, трава і чагарник).

Niagara, Ontario

Висновок

Аэрофотография з дрона ще поки досить молодий жанр фото, тому нові знання про неї створюються і поповнюються безперервно. Ось чому мене завжди надихають нові дрон-фотографи на Instagram. Це фантастичний фотоархів. По ньому можна розбирати, як інші створюють свої аэрофотографии.

Сподіваюся, що після прочитання цієї статті у вас з’явилися нові знання по аерофотозніманню, які допоможуть вашій творчості, і хто знає, може бути, я побачу вас у повітрі 🙂